Ključna beseda: železniški tir

15. april 2022

»To je bistvenega pomena, saj tudi to poceni gradnjo, vse poteka hitreje.«

Minister Vrtovec je poudaril pomen hitrega pridobivanja delovnih dovoljenj za turške delavce.
15. april 2022

»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«

Hevka je izrazil prepričanje o pravočasni dokončanosti gradnje drugega železniškega tira Divača–Koper.
7. januar 2022

»Vaščani Orehka so bili načrtno neinformirani in zavedeni.«

Simon izraža mnenje glede nezakonite gradnje naselja v Orehku in zavajanja vaščanov.
7. januar 2022

»Tudi s tem, da si je zgradil naselje, preden je pridobil gradbeno dovoljenje.«

Marko Baša opozarja na prehitevanje turškega izvajalca pri gradnji naselja pred pridobitvijo gradbenega dovoljenja.
17. junij 2020

»Z optimalno rešitvijo problematike odlaganja izkopanega fliša – naravne mineralne surovine – pri gradnji predorov je družba 2TDK našla dodatne prihranke v višini 40 milijonov evrov.«

Družba 2TDK je sporočila, da je našla še za 40 milijonov evrov prihrankov pri projektu gradnje drugega železniškega tira Divača–Koper, in sicer pri odlaganju materiala, izkopanega pri gradnji predorov.
17. junij 2020

»In prav ta sprememba načina ravnanja z viški flišnega materiala pomeni 40 milijonov evrov prihranka pri projektu drugi tir.«

Flišni material, ki se ne bo porabil pri gradnji drugega tira, se bo skladno s sklepom Agencije za okolje (Arso) namreč lahko odlagal v bližnjem kamnolomu Črnotiče, namesto da bi ga odvažali v doslej predviden 111 kilometrov oddaljen Salonit Anhovo.
14. november 2019

»Na prvem delu gradimo v krasu, na drugem v flišu. Že to samo po sebi kliče, da se projekt razdeli na dva dela.«

Po pojasnilih člana uprave 2TDK-ja Marka Brezigarja je razpis na dva dela razdeljen zaradi različne geološke strukture.
6. avgust 2019

»Faza pregleda in ocenjevanja ponudb ni bila ustrezno opravljena.«

2TDK je razveljavila razpis zaradi neustreznega izvajanja faze pregleda in ocenjevanja ponudb.